Eltérő információkat látok az órán és a telefonon

Látás fitnesz

Tartalom

    látás fitnesz

    Stern Ágnes A szemünk az egyik legfontosabb érzékszervünk, a látásunk segítségével érzékeljük a bennünket körülvevő látás fitnesz legnagyobb részét. Kiemelten fontos tehát odafigyelnünk rá.

    Október én, a látás világnapján erre szeretnénk felhívni a figyelmet. Október a látás hónapja, amikor rengeteg optikában ingyenesen lehet részt venni látásvizsgálaton. De a szemünk egészségéért a megfelelő étkezéssel is sokat tehetünk.

    látás fitnesz

    Máris mutatjuk, milyen ételeket érdemes fogyasztanunk. Lutein az időskori szembetegségek megelőzéséhez A lutein az időskori szembetegségek megelőzésének egyik leghatásosabb vegyülete, segít megóvni a szem érrendszerét.

    Ráadásul a számítógép okozta szemkárosodástól is véd, mert kiszűri a kékfény okozta káros hullámok nagy részét.

    látás fitnesz

    Luteinben gazdag ételek a zöld leveles zöldségek például a spenóta kukorica, a citrom, a narancssárga gyümölcsök, a kelkáposzta és a tojás is. Antioxidánsok a szürke hályog kialakulásának lassítására A II. Friss felmérések szerint a fekete áfonya kiválóan használható a szürke hályog kezelésére is, a kutatások szerint 50 olyan betegből, aki rendszeresen fekete áfonyát fogyasztott nál jelentősen lelassult a folyamat.

    látás fitnesz

    Mindezt a gyümölcs erős antioxidáns hatásának tulajdonítják, ami erősíti a kollagén-rostokat. A-vitamin a farkasvakság ellen Bár fütyülni nem fogunk megtanulni tőle, de a szemünkkel jót tehetünk, látás fitnesz sok sárgarépát fogyasztunk.

    Grimm Balázs A kulcsszó az integritás, mert a terem célja az, hogy sérültek és nem sérültek egymás mellet, vagy éppen együtt sportoljanak. És hogy ne szánalomból menjenek oda az emberek, hanem azért, mert egy jó hely. Kerekesszékben ülve általában a bejáratig tart a világ.

    Ugyanis rengeteg A-vitamint tartalmaz, ami segít megelőzni a farkasvakság kialakulását, azaz azt az állapotot, amikor az egyén szürkületben vagy félhomályban alig lát. További A-vitaminban gazdag étel például az édesburgonya, a mangó, és a csípős paprika. Béta-karotin, a szem egészségéért A goji bogyónak kiemelten magas a béta-karotin tartalma, ez pedig A-vitaminná alakítja a máj enzimjeit, így óvva szemünk egészségét.

    látás fitnesz

    Ezen kívül a goji bogyó javítja és élesíti is a látást, több mint 18 aminosavat tartalmaznak, valamint rengeteg fehérjét. Omega3, látásromlás ellen A tengeri halak tele vannak omega-3 zsírsavakkal, amik nem csak a szív- és érrendszeri megbetegedésektől óvnak meg minket, de látásunk megőrzéséért is felelősek.

    Tartós omega-3 zsírsavhiányban akár a retina is károsodhat, látásromlás léphet fel, de a látás megfelelő kifejlődésénél is elengedhetetlen.

    látás fitnesz

    Tehát kiemelten fontos, hogy rendszeresen fogyasszunk belőlük, vezessük be például a lazacot, a lepényhalat, a tőkehalat a mindennapi étkezéseinkbe, vagy ha nagyon irtózunk a hal ízétől, szedjünk halolaj kapszulát.